Recenzie Daca as ramane Gayle Forman

Daca as ramane este despre Mia si fratele ei Teddy, dar si despre parintii ei. Intr-o zi se porneste ninsoarea in orasul lor micut. Si sunt implicate intr-un accident de masina. Mama si tatal lui Mia mor la locul accidentului si ea cu fratele ei Teddy sunt intr-o situatie critica. Ce se intampla mai departe este greu de zis, faptul ca Mia intra intr-o stare , in care sufletul ei bantuie locurile si isi vede trupul neinsufletit si proaspat operat dar si conectat la aparate.
Se priveste pe sine din afara trupului si nu intelege ce i se intampla. Restul cartii reflecteaza asupra vietii ei, asupra realizarilor sale si isi raspunde la unica intrebare: Sa raman sau sa plec? Cartea este scurta sau mai degraba compacta. Ma bucur ca Gayle Forman nu a intins povestea pe mii de pagini, a scris scurt si la obiect.
Sa o citesc a fost o experienta interesanta pentru ca arata munca si talentul in domeniul muzicii si ce sacrificii implica in a fi o persoana cunoscuta. Mia si Adam se indragostesc , el tanarul popular cu o trupa foarte placuta de adolescenti, iar Mia o fata serioasa si talentata care manuieste violoncelul din copilarie. Amandoi au in comun muzica, dar ea este acceptata la universitatea renumita Julliard.
Povestea este construita din alternarea amintirilor din copilarie dar si a celor din prezent. Totul se invarte in jurul muzicii si a sacrificiilor parintilor pentru ca ea sa isi urmeze visul. Se afla intr-o situatie dificila , nu stie ce sa aleaga intre muzica si iubirea vietii sale , Adam. Trebuie sa isi foloseasca trecutul si relatiile sale pentru a decide ce va face in viitor. Va ramane cu bunicii ei si cu Adam sau sa mearga mai departe la universitate traind cu gandul ca familia ei este decedata.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com